Zestaw na karpia i leszcza

/ 5 odpowiedzi
Jestem zielony w połowie ryb i mam pytanka, a mianowicie jaką grubość  plecionki zastosować na przypon w zestawie włosowym oraz jak blokować  przynętę. Chciałbym spróbować tej metody połączonej z krótką  sprężyną z obciążeniem (chcę łowić tylko feederem).  Czy jest możliwość stworzenia w ten sposób zestawu samozacinającego?  Mam mętlik w głowie i szukam odpowiedzi, ponieważ nigdy nie nastawiałem  się pod konkretną rybę. Zawsze kupowałem zanętę i jechałem nad  wodę.Podczas takich wyjazdów łowiłem głownie krąpie, leszczyki oraz  mnuuustwo drobnicy i nigdy nie złowiłem karpia, lina ani karasia (nie  wspomnę o drapieżniku ale to inna bajka). Kolega polecił mi pellet ale  tu kolejny problem tzn jaki zapach i rozmiar, gdyż chciałbym głownie  łowić karpie oraz leszcze. Dodam ,że łowie na wodach stojących(  Żwirownia Szczytniki nad Kaczawą oraz Żwirownia Rokitki).
Wasieek


Napisz na Priv ;) postaram się pomóc.  (2014/09/10 23:41)

JKarp


Jestem zielony w połowie ryb i mam pytanka, a mianowicie jaką grubośćplecionki zastosować na przypon w zestawie włosowym oraz jak blokowaćprzynętę. Chciałbym spróbować tej metody połączonej z krótkąsprężyną z obciążeniem (chcę łowić tylko feederem).Czy jest możliwość stworzenia w ten sposób zestawu samozacinającego?Mam mętlik w głowie i szukam odpowiedzi, ponieważ nigdy nie nastawiałemsię pod konkretną rybę. Zawsze kupowałem zanętę i jechałem nadwodę.Podczas takich wyjazdów łowiłem głownie krąpie, leszczyki orazmnuuustwo drobnicy i nigdy nie złowiłem karpia, lina ani karasia (niewspomnę o drapieżniku ale to inna bajka). Kolega polecił mi pellet aletu kolejny problem tzn jaki zapach i rozmiar, gdyż chciałbym głowniełowić karpie oraz leszcze. Dodam ,że łowie na wodach stojących(Żwirownia Szczytniki nad Kaczawą oraz Żwirownia Rokitki).