Zestaw gruntowy Konger-opinie

/ 7 odpowiedzi
Dzień dobry!

Zastanawiam się nad zakupem nowej wędki i jako, że jestem amatorem zgłaszam się z zapytaniem do Was. Będę łowił nią na zalewie, myślę, że bardziej nastawiam się na karpie.
Co sądzicie o tym kiju:
http://www.extrafishing.com/1461,konger-roder-tele-strong.html

oraz o takim kołowrotku:
http://www.extrafishing.com/1241,konger-carbomaxx-100-rd.html

myślałem o żyłce do tego jakiejś 0.25mm. Co sądzicie o tym? Może macie coś do polecenia dobrego? A może lepiej zainwestować w jakiegoś feedera?

Pozdrawiam.
u?ytkownik102837


Na twoim miejscu wolał bym kupić feedera do 120g wyrzutu, ponieważ jest on bardziej uniwersalny. Możesz nim połowić w rzece jak i w jeziorku. Posłuży on do łowienia karpi jak i mniejszych ryb. Przy feederze masz najczęściej trzy bądź cztery wymienne szczytówki dzięki którym będziesz mugł ustawiać się na poszczególnych akwenach. Co do poszczegulnych modeli to się nie wypowiem ponieważ w takiej kategorii cenowej nie mam żadnego doświadczenia.


Pozdrawiam Boczny trok (2014/06/03 17:23)

Kontrabas


A czy nie lepiej na pierwszą wędkę kupić gruntową? Takie opinie czytałem. (2014/06/03 19:25)

tojaartek


Na twoim miejscu wolał bym kupić feedera do 120g wyrzutu, ponieważ jest on bardziej uniwersalny. Możesz nim połowić w rzece jak i w jeziorku. Posłuży on do łowienia karpi jak i mniejszych ryb. Przy feederze masz najczęściej trzy bądź cztery wymienne szczytówki dzięki którym będziesz mugł ustawiać się na poszczególnych akwenach. Co do poszczegulnych modeli to się nie wypowiem ponieważ w takiej kategorii cenowej nie mam żadnego doświadczenia.


Pozdrawiam Boczny trok