Wędka Konger Salva Spin

/ 23 odpowiedzi
Witam. Jestem początkującym spinningistą i mam ofertę od kolegi-wędkarza-kupić wędkę na spinning za 30 lub 40 zł. I nie wiem czy jest odpowiednia na początek. A nie mam kogo się poradzić bo nikt nie spinninguje. Mam zamiar łowić na gumki i lekkie blaszki . 
Parametry:
-2 częściowa
-firma Konger
-ciężar wyrzutu: 15-40 g
-długość 270cm
-ciężar 250g
-transportowa długość 142cm
- " Salva Spin "
-nowa
-Made in china
Czy ta wędka jest odpowiednia ??
Boberto


a co chcesz ta wedka lowic ? jak szczupaka badz snadacza to ok ..ale ciezkie przynety musza byc. jesli klenie jazie i okonie to zdecydowanie za twardy kij. (2010/04/10 22:28)

Damian M


Jest to wędka na większe przynęty , na szczupaka czy sandacza a gorzej nadaje się na mniejsze drapieżniki okoń czy jaź. Są plusy że będzie sztywniejsza i bardziej wytrzymała.A więc jeśli chcesz łowić na małe gumki i blaszki to proponuje wędkę z ciężarem wyrzutu 5g-20g! (2010/04/10 22:29)

kari96


A może w ten sposób.
Co wy byście mi polecali łowić na początek ?? (2010/04/10 22:53)

Boberto


 jesli z brzegu to dlugosc 270 .. jesli z lodki 240 ... na poczatek polecil bym cw(ciezar wyrzutu)5-25g ... no chyba ze chcesz lowic wylacznie okonie sandacze i szczupaki to 10-30g. (2010/04/10 22:56)

Boberto


... no ja bym ci polecil lowic metrowe szczupaki i snadacze .. oraz okonie po 1,5kg ..ale to juz zalezy od mozliwosci twojego lowiska. (2010/04/10 22:57)

kari96


Z łódki nie łowię.
Łowiska hmm... Nie mam ale w tym sezonie czegoś poszukam. Znaczy jest tu kilka koło mnie ale trzeba sprawdzić i próbować. Chciałbym głownie okonie i szczupaki . (2010/04/10 23:00)

Boberto


dlugosc 270 jesli z brzegu cw 5-25 ... szukaj czegos o tych parametrach ... i jesli jest mozliwosc to przeznaczyl bym na kupno kija troche wiecej kasy. (2010/04/10 23:10)

jajaca