Teleskopowy kij spinningowy. Warto kupić?

/ 7 odpowiedzi
Witam. Jako przymierzający się do spinningu mam pytanie co sądzicie o teleskopowych kijach spinningowych? Ktoś używa? Jakieś opinie doświadczonych kolegów?
Zaleta łatwość transportu lecz czy coś poza tym?
Jaki polecacie spinning w cenie do 150-160 pln?
Pozdrawiam
Artur z Ketrzyna


Ja używam, i sobie chwałę.
Lecz, w śród teleskopowych spiningów trudno jest znaleźć coś porządnego.
Jakie kije lubisz?
Jeśli sandaczowo-szczupakowy i pod dżerka, to Mikado Mini drajw. Cw 15-45, długości sa 2,4 i 2,7m (2015/06/01 21:17)

prymas76


Jestem początkujący. Dopiero zaczynam. Zależy mi na wygodzie w transporcie wędziska. (2015/06/01 21:24)

tojaartek


Jestem początkujący. Dopiero zaczynam. Zależy mi na wygodzie w transporcie wędziska.

Ja przerabialem ten temat jesienia. To nie pierwszy moj tele spin. Ja przede wszystkim splawikuje , ale czasem az sie prosi pospiningowac. Dlatego zawsze mam spina . Polecam ci ten model . 270 to jest najbardziej uniwersalny rozmiar. Zobacz jeszcze mihonto , jest tanszy , ale daleko mu do vectrona. Pozdrawiam.http://www.domwedkarza.pl/wedki/spiningowe/p,wedka-konger-vectron-spin-tele-travel,53591.html (2015/06/01 21:54)

Draq


Nie ma innych zalet niż długość. Ja bym nigdy nie wszedł w telespina, nawet gdy zdarza mi się rowerem gdzieś jechać to i tak zawsze tuba z dwuczęściowym spinem jedzie razem ze mną, nieważne czy 2km czy 20km. Telespin - nigdy w życiu. (2015/06/01 22:01)

rafrapala


Mogę Ci polecić na początek Shimano Catana CX 270 ML tylko ze 20 zł będziesz musiał chyba dołożyć do budżetu. Kijek w transporcie super jak i w rekonesansie nadrzecznym również. Intensywnie używany (częstotliwość składania i rozkładania) i żyje nadal.  (2015/06/01 22:03)

z@mela