Spinning Jaxon-Cantara czy Black Arrow?

/ 16 odpowiedzi
Cześć mam na imię kuba i  jestem początkującym wędkarzem i jak piszę u góry mam duży problem bo nie wiem którą wędkę spinningową wybrać jaxon cantara 2.70m i wagę 264g za 58zł i z wyrzutem 10-40g czy też jaxon black arrow 2.70m z wagą 265g za 59zł i wyrzutem 10-40g proszę pomóżcię mi o i mówię że będę łowił szczupaki
vmaxer


Żadną z nich, kup chłopie sobie coś o mniejszym cw. np 10-30 lub 9-25. Po co Ci taka pała na szczupaki. (2014/12/07 16:56)

nowak125


czyli mówisz że nie będzie widać brań mniejszych ryb ? (2014/12/07 17:56)

vmaxer


Nie wiem jak przenoszą drgania te blanki. Taki kij zastosowałbym do łowienia późną jesienią na duże gumy i tylko do tego. Zacznij od czegoś delikatniejszego, zobaczysz różnicę. Łatwiej Ci będzie prowadzić np gumy. Jaxony w tej cenie są łamliwe. Sezon na szczupaki się kończy poczekaj do wiosny i kup sobie jakiś solidniejszy kijek po szczupaka. (2014/12/07 18:06)

Jakub Woś


wpisz w wyszukiwarce wędka na szczupaka lub konkretne nazwy, po co zakładać setny wątek? (2014/12/07 18:07)

89krzysztof


Już pomijając ten ciężar wyrzutu na chwilę obecną nie wyobrażam sobie łowienia tak ciężkim patykiem (2014/12/07 18:17)

Artur z Ketrzyna


czyli mówisz że nie będzie widać brań mniejszych ryb ?


Ty nie masz widzieć brania, ty masz je wyczuwać, Tak samo jak masz czuć prace przynęty.
Jakich przynęt chcesz używać i jakich kolosów możesz się spodziewać. To Ci odpowie jaka wędkę masz wybrać.
Taki kijek, to pod cięższy kaliber przynęt. Jeśli będziesz łowił na gumy do 10 cm, to śmiało wystarczy ci taki do 30 g. (szczupakowy klasyk)
Ale jak chcesz solidniejsze przynęty używać. To cw oki. Kijków nie znam więc się nie wypowiem.

No i okonie z tego nie za bardzo. (2014/12/07 19:32)

nowak125


dziękuje wszystkim za odpowiedzi (2014/12/07 22:01)

karcio1111