Pstrąg tęczowy - jak złowić pstrąga tęczowego - forum metoda łowienie opinie na wedkuje.pl

wedkuje

utworzono: 2009/06/19 15:32

Pstrąg tęczowy - jak złowić pstrąga tęczowego



Mam takie pytanie dla wedkarzy? Chciałbym wybrać sie nad rzekę na pstrąga i nie wiem na co łapać kilka tygodni temu jak łowiłem to na robaka i tak średnio mi to wyszło pare małych okazów ! proszę o pomoc i pozdrawiam


zgłoś naruszenie
#29626
wysłano: 2009/06/19 15:40


Gdybys jeszcze dodał Jak sie łowi "na pstrąga" to temat by miał jakiś sens ale bez tego to niezbyt.
I gdzie ty mieszkasz ze robaczkiem kusisz??
Jesli w Polsce to lepiej uwazaj bo zaraz Cię tu zjadą równo.
Jesli nie to napisz jakie tam "u ciebie" jest prawo,to doradzimy.


zgłoś naruszenie


#29659
wysłano: 2009/06/19 17:59
Ty chłopie chyba sobie jaj robisz.Na robaka to możesz sobie karasie łowić kolego.


zgłoś naruszenie
#29663
wysłano: 2009/06/19 18:20
jak chcesz polowic pstrągi na robaka to przyjedz na staw komercyjny do Owczar(kolo Polkowic)tam można tak łowić,ale najlepiej biorą na kukurydze z puszki nawet takie półmetrowe15 zł za kg.jak biorą to co rzut ryba.natomiast na wodach nizinnych (juz nie mowie o górskich-calkowity zakaz)pstrąg złowiony na robaka musi być wypuszczony.pozdrawiam


zgłoś naruszenie
#29675
wysłano: 2009/06/19 18:59


Dokładnie kobikobi1!!!
Pienio81 jaka masz przyjemność ze złowienia pstraga w łwoiski komercyjnym na robala czy kuku ze swiadomoscią ze woda się az gotuje od ryb?
Jak dla mnie wątpliwa ta przyjemność ;/
Zdecydowanie wolę łowić na muche- metoda wymagająca ale bardzo ale to barzdzo satysfakcjonująca. Po pokonaniu około 4 miesięcznego "kursu" tzn. sprzęt i nauka stwierdziłem ze było warto bo jak miałem niezłą jazdę z 40 cm kleniem to co dopiero...
Jeśli masz warunki do muchowania to gorąco polecam to więcej niz wędkowanie ...
to sztuka i zajęcie na całe zycie ;)


zgłoś naruszenie

Reklama

#29751
wysłano: 2009/06/19 21:38
ja poki co zaczelem spiningowac w tamtym roku po gorskich rzeczkach,aczkolwiek myslalem zeby sprobowac muchowac,duzo juz o tej metodzie slyszalem,ale wartoby bylo pojechac z kims kto juz jakis czas muc[ pi ]e i kilka podstawowych zasad zalapac.czytalem o muszkarstwie sporo i techniki rzutow,sposoby podawania,rodzaje much ,itp,itd troszke mnie odstraszylo.narazie jeszcze pospininguje jakis czas ale za jakis czas na 100% sprobuje.wracajac do stawow komercyjnych-jestem przeciw-nie łowie na nich bo dla mnie nie ma sensu-no chyba zeby dzieci i zone zabrac i niech one sobie łowią,a ryby karmione kukurydza normalnie nią przechodza i calkiem inny maja smak niz te dziko zyjące w rzekach.blee.chcialem dać tylko przyklad gdzie mozna lowic pstrąga na robaka.pozdrawiam


zgłoś naruszenie
#29761
wysłano: 2009/06/19 22:17
ten pawlo tochyba jest............. Toż moje dzieciaki wiedzą, że pstrągów nie wolno łowić na robala!!!!!!!


zgłoś naruszenie
#29795
wysłano: 2009/06/19 23:57
nie znam sie na pstragach stad moje pytanie- dlaczego nie łowi sie na robaki pstragów???


zgłoś naruszenie
#29800
wysłano: 2009/06/20 00:02
a dla tego,że regulamin tego zabrania.Co wy ludzie regulaminu nie znacie?!!!!!


zgłoś naruszenie
#29800
wysłano: 2009/06/20 00:02
#29807
wysłano: 2009/06/20 00:08
nie skupialem sie na potokowcach . Bo jak narazie nie zainteresowala mnei ta ryba i nie mam zamiaru jej polawiac:)


zgłoś naruszenie

Reklama



#29808
wysłano: 2009/06/20 00:09
z tad moja niewiedza na ten temat...


zgłoś naruszenie
#29810
wysłano: 2009/06/20 00:12
szczerze mówiac jak studiowalem Rapr to pomijalem rozdział "lowienie ryb łososiowatych" u mnie w najblizeszej okolicy niema tej ryby chyba :(


zgłoś naruszenie
#29827
wysłano: 2009/06/20 07:54
Wymiar ochronny pstrąga wynosi 30 cm na północy Polski i na Dolnym Śląsku,natomiast w górach 25 cm. To tak w skrócie i ogólnie. Zabrania się połowy tych ryb na przynęty zwierzęce z tego względu,że pstragi są bardzo łapczywe i szybko połykają przynętę. I jest wtedy problem z wyhaczeniem.


zgłoś naruszenie
#29910
wysłano: 2009/06/20 17:22
OTÓŻ TO.


zgłoś naruszenie
#29970
wysłano: 2009/06/20 21:08


Pawlo powiedziałbyś coś o swojej robaczkowej rzece i nie obrazaj sie nikt Cie tu nie napada ale... sami wiecie.
A pienio81 musisz spróbować muchować jesli Cię to juz zainteresowało to polecam jak najbardziej ;)
Ja się nauczyłem (wciąz sie uczę) bez osoby towazyszącej i jakos mi idzie więc nie poddawaj sie tylko walcz! Pozdrówka ;)


zgłoś naruszenie
#29991
wysłano: 2009/06/20 21:48


ja na pstrąga bym spróbował jakimis błystkami albo na sztuczna muchę, robaki tez są dobre ale jak ci na nie biorą same małe pstrągi to bym zaprzestal z robakami. A tak swoja drogą - uznaj te male jako trening przed duzymi


zgłoś naruszenie
#30014
wysłano: 2009/06/20 22:24
Ludzie!!! Łowić pstrąga na robala to tak jakby polować na dzika w zoo.


zgłoś naruszenie
#30052
wysłano: 2009/06/21 10:06


Co ty Toms pier.olisz!!!!
Człowieku nie zauwazyłeś ze wszyscy tu piszą że robaki SĄ W POLSCE ZAKAZANE!!!!
Poczytaj ty lepiej regulamin zanim coś powiesz ;(
Albo chociaż temat prześledź!!!!
I leleon niezłe porównanie -a my jesteśmy straznikami zoo i zaden sie nam nie przepuści ;)


zgłoś naruszenie
#30053
wysłano: 2009/06/21 10:07


Oczywiscie chodziło mi ze łowienie pstrągów na robaka w wodach PZW jest zakazane!!Zeby nie było nieporozumień.


zgłoś naruszenie
#30160
wysłano: 2009/06/21 19:03


Sory masz rację. ja pstrągów nie łowie na robaki, kiedys u znajomego na jego prywatnym stawie spróbowałem bo nie miałem nic innego na przynęte, ale i tak wyjolem tylko 2 i spowrotem wypuściłem, ale racja uzytkownikowi pawlo572 chodziło o rzekę, zagapilem się, przypadkowo, ale chyba nie myślicie że jestem kłusownikiem.


zgłoś naruszenie
#30169
wysłano: 2009/06/21 19:16


Gdybyś nie był to w temacie o połowie kiełbi nie namawiałbyś do łowienia podbierakiem . Chyba że tam znów ,,zagapiłeś się przypadkowo '' .


zgłoś naruszenie
#30174
wysłano: 2009/06/21 19:44


Panowie! Żeby wszystko było jasne i abym nie musiał blokować tego wątku-proszę zapoznać się z RAPR, który mówi jasno: 7. ŁOWIENIE RYB ŁOSOSIOWATYCH § 6 1. Łowienie ryb łososiowatych dozwolone jest wyłącznie na przynęty sztuczne z uwzględnieniem ustaleń szczegółowych wymienionych w informatorze wód krainy pstrąga i lipienia, z wyłączeniem pstrąga tęczowego. a) w innych wodach nie objętych informatorem krainy wód pstrąga i lipienia, łowienie tych ryb dozwolone jest na przynęty dopuszczone przez uprawnionego do rybactwa Po dokładnej analizie proszę wyciągnąć właściwe wnioski i kontynuować dyskusję bez przekleństw i "najeżdżania" na kolegów. Pozdrawiam Moderator Tinca


zgłoś naruszenie
#30184
wysłano: 2009/06/21 20:23


Przeczytałem i rozumiem to tak , jeśli podczas połowu na rzece nizinnej gdzie mogę łowic np. na robaki i przypadkiem złowię pstrąga to mogę go zabrac jeżeli jest wymiarowy , a nie ma dodatkowych ograniczeń . Jeśli chodzi o wody krainy pstrąga i lipienia to wszystko dla mnie od zawsze jest jasne , a mam wrażenie że o takich była tu mowa bo przecież temat zaczęty był od tego że pawlo572 pisze że wybiera się na pstrągi , kilka już złowił , więc automatycznie na myśl przychodzą wody gdzie pstrąg jest rybą występująca stadnie czyli chodzi o wody krainy pstrąga i lipienia i stąd nasze wzburzenie , a jeśli chodzi o moje najezdżanie na Tomsa to proszę przeczytac jego wpis w dziale społecznośc w temacie ,,| Gdzie nałapać kiełbi '', pozdrawiam .


zgłoś naruszenie
#30187
wysłano: 2009/06/21 20:28


nie masz czasem jeszcze jakiegoś fajnego pomysłu na sprzęt wielofunkcyjny? proponuję taki co strzyże ,goli, pierd..i, krawaty wiąże i usuwa ciąże...


zgłoś naruszenie
#30188
wysłano: 2009/06/21 20:39


Sorki Tinca za to ze stwierdziłem ze go zjadą ale sie nie myliłem.
A co do wielofunkcyjnych przyządów i fantazji Tomsa to mnie też to troche przeraziło ;(
To się nazywa brak swiadomości u młodziezy!
A skad niby mieliby się jej nauczyć jeśli ich nauczyciele sami nie są świadomi ;(
Osobiście nauczyłem się wszystkiego sam bo nie miałem niestety nauczyciela (moze i dobrze) ale ... trzeba CHCIEĆ zeby coś osiągnąć!!!


zgłoś naruszenie
#30189
wysłano: 2009/06/21 20:45


czasem się zastanawiam ,czy na portalu, wszyscy łowiący ryby mają kartę wędkarską?


zgłoś naruszenie






strona główna forum


Google