Przepis na kulki proteinowe Jak zrobić kulki?

Witam wszystkich. 
Bardzo proszę o przepisy na kulki proteinowe.. najlepiej szybko pracujące czy coś w tym stylu.
PS. posiadam : mleko w proszku, mąkę tortową, mąkę kukurydzianą, mąkę pszenną, kaszke kukurydzianą.. miód..kasze mannę..w każdej chwili mogę polecieć do zoologa po atraktory,dipy, boostery, konopie, różne mączki, barwniki, birdfood.. Tak więc prosze o jak najlepsze ale nie drogie przepisy. : ). Przeszukałem już sporo przepisów, ale żaden nie wydawał mi się dobry.
PS.2. Jestem początkujący ;D
Piotr Kaftan
piotrcarp (2012/01/02 18:37)

Zeby zrobic dobre kulki to nie wyjdzie tanio,tanio to mozna ciasto z kaszy zrobic dlatego wole kupic dobre kulki niz robic tanie nic nie warte.

Patryk Jurgielewicz
FisherManek (2012/01/02 18:48)

Tzn. no nie musi być tanio ale też nie jak najdrożej..

Janusz  Kozłowski
JKarp (2012/01/02 19:59)

Cześćnectarblend - 20% mąka kukurydziana - 15% mąka sojowa odtł. - 15% birdfood mielony - 10% mąka sojowa ptł. - 10% serwatka w proszku - 8% grys arachidowy - 8% izolat sojowy - 5% gluten pszenny - 5% drożdże piwne - 5% Ten przepis jest dobry i sprawdzony. Nie ma problemów z rolowaniem.Jest to miks do kulek owocowych - ogólnie słodkich. Co prawda nic się nie stanie jak dodasz zapachu monster krab ale w tym wypadku dobrze byłoby zastąpić birdfood mączką rybną lub podzielić proporcję birdfood z mączką rybną i robić kulki owoc-ryba. Oczywiście 9-10 jajek na podaną proporcję.Poczytaj to:http://forum.wedkuje.pl/f,kulki-gold-carp-baits-opinie,310856,0.html i to:http://www.carpshop.pl/gold-carp-baits-c-74.html Zaręczam, że te kulki ładnie i szybko pracują.Janusz JKarp

Patryk Jurgielewicz
FisherManek (2012/01/02 20:33)

Witam Cię Janusz.
Czy wszystkie składniki prócz tych wszystkich mąk dostane tylko w zoologicznym czy w zoologicznym i jakimś spożywczym?