Opłata PZW po latach przerwy

/ 7 odpowiedzi
Witam,chciałbym w tym roku wykupić zezwolenie oraz opłacić składkę na okręg poznań.Nie opłacałem tego od kilku lat, łowiłem na stawach prywatnych to nie było potrzeby. Czy ktoś mi może powiedzieć czy mogę iść i tak "o" opłacić czy będę musiał coś więcej zapłacić , wyrównać składki czy coś w tym stylu ?  Z tego co się dowiadywałem to nie ale chciałbym się upewnić . Aaa i czy ktoś mi może powiedzieć ile będę musiał zapłacić jeśli jestem studentem ??
Bernard51


Jako student masz zniżkę 50% natomiast wpisowe musisz zapłacić
 od nowa 50zł minus 50 %.
 A ile zapłacisz dokładnie to zależy od okręgu, rożne są opłaty, ktoś z okręgu Poznań bliżej Ci podpowie.
(2015/02/10 10:59)

Adriann


Jako student masz zniżkę 50% natomiast wpisowe musisz zapłacić
 od nowa 50zł minus 50 %.
 A ile zapłacisz dokładnie to zależy od okręgu, rożne są opłaty, ktoś z okręgu Poznań bliżej Ci podpowie.

Studenci do 24 roku życia płacą 50 % kolego Bernard51 :)

Na stronie koła masz  tabelę opłat w okręgu i zniżki jakie występują oraz kogo obejmują. Płacisz tylko wyłącznie kartę + składkę za wody. (2015/02/10 12:42)

Bernard51


Wejdż w ten link a będziesz wiedział :
http://pzwpoznangrunwald.republika.pl/oplaty.html (2015/02/10 15:30)

withanight88


Pełna składka w tym roku na Poznań to jeśli dobrze pamiętam 210 zł , dojdzie Ci do zapłacania wpisowe 20 czy 25 zł (nie pamiętam ale nie chce mi się teraz szukać). Dodatkowo koszty uzyskania karty wędkarskiej , jeżeli nie posiadasz, też jakieś 20 zł. (2015/02/10 22:13)

paatryczek1900


Czyli nie muszę płacić zaległych składek ?? (2015/02/19 19:33)

JARASACKI


jeszcze by tego brakowało (2015/02/19 20:13)

Artur z Ketrzyna


Czyli nie muszę płacić zaległych składek ??


Nie, po porostu tak jak byś się ponownie zapisywał (nie opłacając składek wypowiedziałeś swoje członkostwo). I zapłacisz jedynie dodatkowo te wpisowe. Ok 25 zł.


Płacisz tylko wyłącznie kartę + składkę za wody.