Nocna zasiadka na karpia - potrzebna porada

/ 3 odpowiedzi
Witam. Jestem początkującym wędkarzem, niedługo wybieram się ze znajomym i z wujkiem na noc nad staw, w którym pływają zarówno karpie, amury jak i karasie (prywatny staw). Potrzebuję porad, mianowicie - czym zanęcić aby złowić dużą rybę? jaki spławik na karpia? czym oświetlić spławik? na co łowić? (do tej pory łowiłem tam małe karpie (mniejsze niż 1kg) na kukurydzę zwykłą z puszki) i ogólnie co tam możecie poradzić o łowieniu karpi nocą. Z góry dzięki.
u?ytkownik65321


nastaw się lepiej na łowienie z gruntu np. na metodę włosową lub normalnie załuż kuku na hak podnęć grubą zanętą karpiową i kukurydzą i tyle powinno wystarczyć. możesz też spróbować proteine i pellet ale to już większe koszty (2013/08/19 16:51)

u?ytkownik27096


Co to za staw opisz go bardziej i jakie karpie tam pływają?  (2013/08/19 18:45)

arti1151