Mikado X-plode Medium spin - proszę o opinię

/ 1 odpowiedzi
Witam.Jestem początkującym wędkarzem więc w razie czego wybaczcie mi jeśli strzele babola.Jak w temacie - proszę o Wasze opinie do wyżej wymienionego wędziska.
Na początek mojej przygody z wędkowaniem kupiłem MIKADO E-xplode MEDIUM spin o długości 240cm i  ciężarze wyrzutu od 7 - 25 gramów. Od siebie mogę dodać, że jest to na tyle wygodne wędzisko, że śmiało mogłem brać model o długości 300cm.
Może podziele się z Wami moimi pierwszymi wrażeniami, więc na plus:*) cena do jakości wykonania - w miarę wysoka jakość za niską cenę*) lekkość wędziska i wygoda*) pewne mocowanie kołowrotka i dolnik z korka*) bardzo dobrze przenosi pracę większych przynęt
na minus:*) zbyt krótki dolnik*) trochę dziwnie zarzuca się przynętę ale to bardzo subiektywne wrażenie,  bo do tej pory jeśli miałem okazje łowić to tylko na twarde wędziska

No i to tyle z mojej strony bo w ten weekend był mój pierwszy wypad z tym wędziskiem.Więcej mógłbym powiedzieć jeśli coś bym na tą wędkę złowił ale niestety nie miałem na nią jeszcze ani jednego brania :/
No i tutaj Panowie moja prośba do Was - jeśli ktoś ma lub miał te wędzisko to proszę o Wasze opinie, o wskazówki dotyczące połowu tym wędziskiem. Może ktoś ma jakieś info jak dużą rybę można wyholować tym wędziskiem? Jakieś porady też mile widziane - jaki młynek dobrać do tego wędziska?Dodam, ze kupiłem tą wędkę z myślą o łowieniu drapieżników na spinning i  to raczej osiągających ciężar około 12 kg - łowię na dobrze zarybionych zbiornikach.
Jeszcze mam do Was pytanie - wędzisko jest o średniej twardości ze szczytową akcją i średnim ugięciem. Jak oceniacie te parametry - czy faktycznie producent dotrzymał słowa i wymienione parametry są spełnione? Jak wspominałem  - nie miałem ani jednego brania, nawet najmniejszego szarpnięcia więc nie jestem w stanie tego ocenić.I wg Was temu wędzisku bliżej do twardego wędziska czy do miękkiego??