Majowe szczupaki z jez.Białego

/ 8 odpowiedzi
Witam w zeszłym tygodniu z ekipą wybraliśmy się nad jezioro Białe koło Gostynina nastawieni na szczupaki.Łącznie udało się upolować 6 szt, w tym jeden 4kg i 80cm.



pakul1206


No to ładnie,mam 5km do Białego ale z powodu ciężkiego dostępu do wody (prywatne działki) jeszcze tam nie łowiłem,mógłbyś podać jakieś szczegóły,gdzie, co i jak ? byłbym wdzięczny :) (2014/05/18 14:19)

MFISHING


Witam ooo to masz co żałować bo jest tam przecudnie.Jeżdżę tam od 9 lat.Cały czas w jedno miejsce agroturystyka u Krzyśka Gontarka to jest druga posiadłość od sklepu w Białym w prawo.Ale oczywiście za wjazd łódkę itp.trzeba płacić.Ja we Wtorek znów tam jadę:-) pozdrawiam (2014/05/18 21:08)

pakul1206


Znam to jezioro bardzo dobrze,za gówniarza spędzaliśmy tam całe wakacje ale cholera nigdy tam nie łowiłem! Auto mam, łódkę też więc chyba spróbuje ale nie przejmuj się zostawie Wam parę sztuk  :) (2014/05/18 22:26)

pakul1206


No i mam nadzieje że będzie następny film :) (2014/05/18 22:27)

u?ytkownik167673


No to ładnie,mam 5km do Białego ale z powodu ciężkiego dostępu do wody (prywatne działki) jeszcze tam nie łowiłem,mógłbyś podać jakieś szczegóły,gdzie, co i jak ? byłbym wdzięczny :

Otóż to. Jezioro piękne ale ogrodzone dookoła. Chyba nawet dojścia nie ma. Wszędzie trzeba bulić i bulić. Łatwiejszy jest dostęp do położonego niedaleko jeziora Lucieńskiego. Ale znowu tam na razie jest zakaz połowu.

(2014/05/19 08:32)

MFISHING


Pakul 1206 jedz pewnie super woda i chociaż jednego szczupłego zostaw dla mnie:-)Jadę w tym tygodniu to nagram na pewno nowy filmik taki już bardziej obszerny z większą ilością informacji .Pozdrawiam Mariusz Mfishing (2014/05/20 10:26)

u?ytkownik20737