» » » Grupy » ★  Obserwuj★  Obserwujesz✕  Nie obserwuj

ㄆbin s這dki na lina - wiosna


Ryby: Lin

utworzony: 2011/03/21 16:54

Witam, 

Mam pytanko czy jest sens nastawiac sie na lina w kwietniu na naturalne przynety ( 逝bin) czy lepiej "mi瘰ko" jakies na pocz徠ek?? 

planowa貫m n璚ic tydzien gotowanym lubinem i pozniej na niego 豉pa... 

 


zg這 naruszenie
#248873
wys豉no: 2011/03/21 17:16
Sens zawsze jest ale moze to sie prze這篡 na wyniki ja bym poczeka do maja z 逝binem ryby teraz wiosna potrzebuja mi瘰ka na haczyku mog to by pinki, barwione du瞠, robaki czrwone kopane, ros闚ki i dendrobeny



zg這 naruszenie
#248889
wys豉no: 2011/03/21 17:35
dzi瘯i za info;) a zan皻a?? lin -kara + czerwone i bia貫 robale bedzie git??


zg這 naruszenie
#249392
wys豉no: 2011/03/22 10:55


Te zaczeka豚ym do maja, zan皻a mo瞠 byc- nie dodawa豚ym bia造ch robak闚. tylko zan皻a plus poci皻e ros闚ki. jedna w璠ka na ma陰 ros闚k,druga na kukurydze.


zg這 naruszenie
#249487
wys豉no: 2011/03/22 13:48
Co do tego czy ziarno sprawdzi sie w kwietniu to zale篡 raczej od 這wiska i przyzwyczaje ryby. W poprzednim sezonie z這wi貫m dziewi徠ego kwietnia dwa 豉dne linki 30 i 38cm z czego jeden na kukurysz a drugi na barwione bia貫 robaczki. Zan皻a jaka stosowa貫m to MVDE leszczowa plus p馧 paczki robinsona na p這 do tego puszka kukurydzy i ma豉 paczuszka pinki.


zg這 naruszenie

 

strona g堯wna forum


Google