Kołowrotek z wolnym biegiem do 100zł

/ 20 odpowiedzi
Witam.Jestem początkującym wędkarzem i bardzo lubię łowić karpie na kulkę proteinową.Złowiłem w życiu nie jednego karpia na kulkę.Zamiast karpiówki używam feedera który ma 120 g wyrzutu ale nie mam do tego kołowrotka z wolnym biegiem mam normalny kołowrotek do spławika i do gruntu ale wolny bieg przydaje się jak karp robi odjazd w tedy jest dużo trudniej.Więc jaki mi polecacie kołowrotek w granicach 100 złDziękuje i życzę połamania kija ;)
sebaworoch


Jak łowisz feederm to wolny bieg jest zbędny, podstawa to odpowiednio wyregulowany hamulec.  (2014/08/21 12:14)

toster


http://allegro.pl/jaxon-top-carp-frlx-kj-tca400-kolowrotek-karpiowy-i4455216554.html 
Mam ten kołowrotek i spisuje się bardzo bobrze jak dla początkującego jest idealny ma dobra cenę nie psuje się (mam go już 1 sezon )
A co do wędki to może być ten feeder :D
Polecam i połamania kija:D
(2014/08/21 12:35)

u?ytkownik165777


Witam . Nie wiem czy dobrze zrozumiałem , ale wolnego biegu od momentu kiedy trzymamy już wędkę w ręku nie używamy , zabezpiecza tylko żeby w trakcie mocnego brania kiedy nie ma nas przy wędce , ryba nie wciągnęła jej do wody . W trakcie holu stosuje się hamulec walki ale to taki ,,drag'' raczej mało spotykany- jest tylko w niektórych kołowrotkach . Tak jak kolega wyżej napisał dobrze wyregulować hamulec zasadniczy w kołowrotku. (2014/08/21 12:56)

u?ytkownik142033


Wolny bieg to dobra rzecz zwłaszcza gdy łowimy na dwie wędki nawet spławikowe, gdy idę choćby za potrzebą :D to wole mieć tą pewność że wrócę a wędki będą dwie :) chociaż i bez tego też da sie obyć odkręcając po prostu hamulec. Ja za stówkę polecam York Tontor 8BB https://www.tamaj.pl/kacik-karpiowy/3293-york-ko-owrotek-tontor-8bb.html  jest na prawde mega mocny a jakością dorównuje o wiele droższym kręciołom. (2014/08/21 13:07)

jakub5375