Karta w innym okręgu

/ 3 odpowiedzi
Witam, mam pytanie odnośnie wyrabiania karty wędkarskiej, mianowicie jestem studentem, studiuje w Lublinie, a zameldowany jestem na Podkarpaciu, jeśli dobrze wyczytałem to kartę wędkarską mogę wyrobić tylko w powiecie w którym jestem zameldowany, ale nie muszę tam zapisywać się do koła, tylko mogę normalnie zapisać się do koła w Lublinie, opłacić składkę i łowić cały rok, dobrze rozumuje? Drugie pytanie, także nie wiem czy dobrze wyczytałem, ale składki roczne można opłacać wyłącznie do kwietnia br., ale kartę można wyrabiać cały rok? to znaczy, że np. wyrobię kartę we wrześniu, i zapłacę wyłącznie za kartę, nie będę opłacał żadnych składek czy zapisywał się do koła, opłatę już mogę uiścić w nowym roku.
Artur z Ketrzyna


Karta to dokument państwowy. Zaliczasz egzamin i wyrabiasz e kartę. Mówisz ze studiujesz w Lublinie, pewnie mieszkasz w akademiku, lub na stancji. Może zaświadczenie lub tymczasowy meldunek posiadasz. Może to wystarczy, zapytaj się w starostwie w Lublinie.
Lub przy okazji jak będziesz w domu to se wyrobisz. Zaliczyć egzaminy możesz i w Lublinie, zaświadczenie prześlesz do domu i ktoś w starostwie załatwi sprawę za ciebie, ważne by i zdjęcie miał...
Normalnie jest termin opłat do końca kwietnia, ale i później też możesz opłacić. po prostu jak się spóźnisz to kara w postaci wpisowego... Bo nie uiszczenie opłat (zawłaszcza członkowskiego) jest równoznaczne z utratą członkostwa.
Z wpisowego koło może zwolnić... (2014/05/21 00:13)

Kappuchu