Jak łowić szczupaka jesienią? - forum metoda łowienie opinie na wedkuje.pl

wedkuje

» » » » ➠ Subskrybuj✔ Subskrybujesz✕ Anuluj subskrybcję

Jak łowić szczupaka jesienią?

Witam jestem początkującym wędkarzem i chciałbym się dowidzieć jak łowić szczupaka jesienią gdy trudno jest złowić żywca.Przez 3 dni spinningowania  ani jednego puknięcia.Czy coś robie nie tak?Wiem że w jeziorze na którym łowie jest dużo szczupaków.Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

zgłoś naruszenie
wysłano: 2011/11/06 14:21
Może za szybko prowadzisz przynęty?Szczupaki lubią wolne tempo.Może w miejscach w których łowiłeś nie ma szczupaków,bo ktoś przed tobą je złowił.Takich może jest dużo.Nie poddawaj się,tylko dalej eksperymentuj z różnymi przynętami, w końcu jak załapiesz o co chodzi będziesz miał sukcesy.

zgłoś naruszenie
wysłano: 2011/11/06 16:00
Witam jestem początkującym wędkarzem i chciałbym się dowidzieć jak łowić szczupaka jesienią gdy trudno jest złowić żywca.Przez 3 dni spinningowania  ani jednego puknięcia.Czy coś robie nie tak?Wiem że w jeziorze na którym łowie jest dużo szczupaków.Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

miałem tak  samo dopóki nie wypróbowałem całkiem innej przynęty polecam ci błystkę wahadłową  firmy spinex model bass.pozdro jak będziesz miał efekty to napisz

zgłoś naruszenie
wysłano: 2011/11/06 17:37
tak jak napisał halski21 !! przynęta musi być prowadzona wolno mozolnie tuż nad dnem , wypróbuj gumy dragona moim zdaniem nie ma lepszych :polecam modele mutant ,demon

zgłoś naruszenie
wysłano: 2011/11/06 23:44
Dzieki bardzo za porade juz w nastepny weekend spróbuje wprowadzic w zycie  twoje wskazówki pozdrawiam

zgłoś naruszenie
wysłano: 2011/11/06 23:48
Kolegom KICKOWI i ALIBABIE równiez serdeczne dzięki za podpowiedzi pokupimy i mam nadzieje ze w końcu coś strzeli pozdro

zgłoś naruszenie

Reklama

wysłano: 2011/11/07 16:21

Pozdrawiam