Gdzie mogę łowić?

/ 23 odpowiedzi
Jestem nowy w tych sprawach. Mam pytanie.
Posiadam kartę wędkarska na ten rok, są tam jeziora POZA OBWODAMI, mogę tam łowić? czym takie jeziora różnią się od tych w obwodach?
patryk-kociemba


witaj,

sprawa jest stosunkowo prosta, wraz z opłaceniem składek dostałeś wykaz łowisk na których możesz wędkować, więc najlepiej popatrz tam czy masz możliwość łowienia na interesującym cię  jeziorku.

Mam nadzieje, że jakoś pomogłem.

pozdrawiam

P.

(2014/03/18 10:37)

u?ytkownik168824


Jestem nowy w tych sprawach. Mam pytanie.
Posiadam kartę wędkarska na ten rok, są tam jeziora POZA OBWODAMI, mogę tam łowić? czym takie jeziora różnią się od tych w obwodach?


A tym się różnią,że Twój obwód sięga stąd do tąd,i te i owe wody należą do niego.Natomiast po wykupieniu dodatkowych zezwoleń masz prawo do wędkowania tam gdzie to wykupiłeś.Aha pamiętaj jeszcze,że istnieje coś takiego jak porozumienia okręgów.Nie wiem jaki to okręg,także ciężko mi napisać.

(2014/03/18 10:40)

SVT


Jestem nowy w tych sprawach. Mam pytanie.
Posiadam kartę wędkarska na ten rok, są tam jeziora POZA OBWODAMI, mogę tam łowić? czym takie jeziora różnią się od tych w obwodach?


A tym się różnią,że Twój obwód sięga stąd do tąd,i te i owe wody należą do niego.Natomiast po wykupieniu dodatkowych zezwoleń masz prawo do wędkowania tam gdzie to wykupiłeś.Aha pamiętaj jeszcze,że istnieje coś takiego jak porozumienia okręgów.Nie wiem jaki to okręg,także ciężko mi napisać.


Nie wykupuję się dodatkowych zezwoleń. Jesteś ze wsi Pasłęk i powinieneś wiedzieć. Przy opłacie karty, otrzymujesz zezwolenie, na ktorym są wyznaczone wody. Na nich też są wprowadzone te za porozumieniem. Opisane dodatkowo czy to Komercyjne. Komercje są oznaczone tłustym drukiem, następnie podany link do strony, abyś zapoznał się z regulaminem danego łowiska i cennikiem dodatkowym. ;) (2014/03/18 10:46)

u?ytkownik168824


Jestem nowy w tych sprawach. Mam pytanie.