» » » Grupy » ★  Obserwuj★  Obserwujesz✕  Nie obserwuj

Echosonda Lowrance Mark 5x pro

Witam, na pocz徠ek przepraszam jak pisz w z造m miejscu :)

Planuje zakup echosondy, 這wi na r騜nych g喚boko軼iach - od ok 3do 15m.
Upatrzy貫m sobie co takiego: Lowrance mark 5x pro.
Czy by豚y to dobry wyb鏎? Mo瞠 macie jakie inne propozycj, na co warto zwr鏂i uwag przy wyborze? Szczerze m闚i帷 jestem zielony w tej kwestii.
Dzi瘯i wielkie za odpowiedzi.

zg這 naruszenie
wys豉no: 2012/06/02 21:55
widze kazdy skory do pomocy...

zg這 naruszenie
wys豉no: 2012/06/03 06:54

Echosonda Lowrance Mark 5x Pro 

To bardzo dobry wyb鏎  je瞠li nie jestes wymagaj帷y , ma dwa sto磬i rozchodz帷e si od 60 do 120 stopni poza tym du篡 5 calowy ekran o dobrej rozdzielczo軼i, duz skale szaro軼i , nie 幢e radzi sobie na p造ci幡ie b璠ziesz zadowolony . Posiadam j

Pozdrawiam

zg這 naruszenie
wys豉no: 2012/06/03 09:25
Te mam t echosond i polecam .Du zalet jest to ,瞠 posiada menu po polsku.Je瞠li zdecydujesz si na zakup to proponuj zakup w zestawie / torba ,akumulator,豉dowarka / 

zg這 naruszenie
wys豉no: 2012/06/03 14:13
a je瞠li chodzi o kwestie ryb to te mo積a si kierowa chod troch czy nie ma sensu w og鏊e na t funkcj patrze?

zg這 naruszenie
wys豉no: 2012/06/04 17:00
Oczywi軼ie 瞠 ma sens,tylko  nie prze陰czaj na ikony a na 逝ki i staraj si uczy "czyta"wy鈍ietlanych informacji

zg這 naruszenie

Reklama

wys豉no: 2012/06/12 18:14

a je瞠li chodzi o kwestie ryb to te mo積a si kierowa chod troch czy nie ma sensu w og鏊e na t funkcj patrze?