Dzwoneczek do wędki typu feeder. - forum wędkarskie na ryby opinie wedkuje.pl

wedkuje

utworzono: 2011/07/21 20:48

Dzwoneczek do wędki typu feeder.

Witam kolegów,
Mam pytanko, a mianowicie próbowałem łowić na 2 wedki pierwsza to zwykla splawikówka a druga to z zestawem na grunt. Ta druga to wedka typu feeder czyli na drgającą szczytówkę. No i tu pojawia się problem nie bardzo ogarniałem brania to znaczy sprawiało mi trudność obserwowanie dwóch wedek i tu pojawia sie pytanie czy do feedera mogę zamontować dzwoneczek? Pytanie może jest banalne ale ja jestem początkujący więc proszę o radę.
Pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc

zgłoś naruszenie
wysłano: 2011/07/21 20:49

Oczywiście, że tak. 

zgłoś naruszenie

wysłano: 2011/07/21 20:55
Technicznie jest to wykonalne. W praktyce ja nie zakładam dzwoneczka na feeder. Szczytówka jest bardzo elastyczna i jej ruchy sa płynne. Dzwoneczek czasami nawet nie zadzwoni bo potrzebuje krótszych a silniejszych drgań. Chyba że ryba jest silna i targa całym wędziskiem.

zgłoś naruszenie
wysłano: 2011/07/21 20:58
Doskonale sie sprawdzaja , ostatnio czesto stosuje dzwoneczki na federach bo mam dwe trojki firmy Mikado i dzwonia jak wlezie. Pozdrawiam.

zgłoś naruszenie
wysłano: 2011/07/21 21:39
Dzwonek nie tylko jest na noc w dzień też możesz go używać nikt nie zabrania, a jak ma Ci ułatwić łownie to czemu nie ? Jak jest wiatr też można dzwonek montować bo na wiatr nie działa, tylko na wibracje z drgającej szczytówki :)

zgłoś naruszenie

Reklama

wysłano: 2011/07/21 21:50
Można założyć dzwonek ale czy to wiele da?Brania niektórych ryb czy gatunków na feeder są błyskawiczne i wymagają błyskawicznej odpowiedzi zacięciem.Nie będzie takiej możliwości jeśli łowi się na kij ze spławikiem.Dlatego według mnie sam pomysł łączenia jednocześnie tych dwóch metod jest kiepski.

zgłoś naruszenie
wysłano: 2011/07/21 22:45