dałem 2000 nie ma żadnej sklejki sam laminat.
Kolego kupiłeś bardzo tanio piękną łódkę ślizgową, do niej silnik 20 parę koni i będziesz leciał nad wodą. Jest wystarczająco stabilna i przede wszystkim masz łódkę na miarę XXI wieku, a nie g…o od naszych zacofanych kustoszy, którzy sprzedają łódki (oczywiście po liftingu) z epoki kamienia łupanego.
U nas takich nie robią to wyrób z zachodu lub z północy, Norwegia, lub Szwecja.
Naprawdę trafiło Ci się cacko.
(2014/04/11 21:06)No i co i nikt nie krzyczy, nie obraża się za łódki za epoki kamienia łupanego, nie udowadnia, że jesteśmy krajem, który robi super jachty motorowe i oczywiście żaglowe i sprzedaje na cały świat
(2014/04/13 17:17)No kolego Horn popisz się i wymień przynajmniej 10 nowoczesnych łódek (z dnem V, szybkich łodzi motorowych) stawiam tylko jeden warunek wszystkie te łódki nie mogą być dłuższe jak 430 cm,.
Za długo siedzę w tej branży i wiem, że powyżej tej wielkości znajdziesz ich setki, ale nie są to łódki stricte wędkarskie i nie na kieszeń przeciętnego wędkarza.
Omiń też Romanę, łódki z aluminium (i innych metali) i sklejki, bo tutaj materiał w pewnym sensie wymusza konstrukcję.
(2014/04/14 19:26)No i tutaj kolego Horn odezwał się w tobie motorowodniak, a nie wędkarz.
Wędkarzowi potrzebna jest najpierw łódka stabilna a dopiero potem szybka a motorowodniak chce mieć łódkę szybką i zwrotną a niekoniecznie stabilną. To, że mam łódkę o dnie mocno rozwartego V to nie muszę od razu mieć silnika do pływania w ślizgu, jeśli to będzie łódka V np. 360/160 to w zupełności wystarcz silnik około 5 KM, sam wiele lat temu płynąc tylko na ryby Romaną 430 nie brałem dużego silnika 30 KM tylko mały 2 konny.
Z tym twoim wymuszaniem przez rynek też nie do końca się zgadzam.
Zdjęcie Romany 430 z silnikiem 6 kucyków.
PS. Dlaczego w krajach o wysokiej kulturze wodniackiej można spotkać V’ałki nawet o długości 3 m, dlatego Twoje argumenty są bezsensowne.
(2014/04/15 17:10)Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Budując firmę kolego Horn uważaj żebyś prędzej nie zbankrutował, bo tandeciarze i kustosze wyprą Cię z rynku, lepiej zacznij uświadamiać potencjalnych klientów, jaki typ łódki jest najlepszy, (ale to może potrwać ze 100 lat) no i zacznij robić mniejsze i tańsze a nie wymyślać deskę SUP z mieczem, bo nie znasz na tym.
Na zdjęciu; łódka około 320 cm, szukaj takiej, wystarczy dno przerobić na V a resztę wszystko masz gotowe.
Wystarczy tylko skopiować i zrobić V’ałkę i będziesz miał tanią łódkę dla motorowodniaków i wędkarzy.
(2014/04/28 17:21)Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Kolego Horn, co to za szybkość?
To pancernik Bismarck szybciej pływał.
(2014/04/28 20:10)Nie bądź taki honorowy, bo pójdziesz z torbami, ten model to już jest kopia typowej łódki,
ale po liftingu, zmieniasz dno i masz nowoczesną łódkę, oni też ją od kogoś zerżnęli,
to taka polska norma.
Gdybym jeszcze produkował łódki to ja bym to zrobił, ale zrezygnowałem parę lat temu.
(2014/04/28 20:38)Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Bismark wyciskał 30 knots, a tutaj masz ponad 40 :-) blisko 80km/h i to w 3 osoby :-)(2014/04/29 17:57)
Prędkościomierz czyta z GPS-a ;-) na 2044 pojemności i 140 KM uważam, że pierwsza klasa ;-) tym bardziej, że to łajba z kabiną :-)
To tylko 10 węzłów mniej a dłuższy o 245 m i załoga ponad 260 osób, nie masz się czym chwalić współczesne liniowce osiągają taką szybkość jak Ty i wcale nie płyną w ślizgu.
PS. przeraża mnie Twoje podejście...
Horn jest trochę więcej pracy jak myślałem, trzeba też zmienić szerokość rufy, ale jak taka metoda robienia modelu nowej łódki z częściowym wykorzystaniem innej łódki Cie mierzi możesz zrobić model od podstaw i dać trochę inne wymiary.
Zachęcam i zobowiązuję się pomóc w jej reklamie.
(2014/04/29 18:13)Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Bismark wyciskał 30 knots, a tutaj masz ponad 40 :-) blisko 80km/h i to w 3 osoby :-)
Prędkościomierz czyta z GPS-a ;-) na 2044 pojemności i 140 KM uważam, że pierwsza klasa ;-) tym bardziej, że to łajba z kabiną :-)
To tylko 10 węzłów mniej a dłuższy o 245 m i załoga ponad 260 osób, nie masz się czym chwalić współczesne liniowce osiągają taką szybkość jak Ty i wcale nie płyną w ślizgu.
PS. przeraża mnie Twoje podejście...
Horn jest trochę więcej pracy jak myślałem, trzeba też zmienić szerokość rufy, ale jak taka metoda robienia modelu nowej łódki z częściowym wykorzystaniem innej łódki Cie mierzi możesz zrobić model od podstaw i dać trochę inne wymiary.
Zachęcam i zobowiązuję się pomóc w jej reklamie.
Coś mi się wydaje, że beznadziejny to jest twój Horn 440, przerobiłeś starą poczciwą Romanę 430, zdjąłeś z tego formę i próbujesz to sprzedawać, jako własną konstrukcję a na dodatek zżynasz speca i do łódek wędkarskich chcesz dodawać tony balastu żeby były stabilne.
Łódki z epoki żaglowców były robione z drewna i tak ciężkie, że bez balastu były stabilne.
(2014/04/30 17:25)Coś mi się wydaje, że beznadziejny to jest twój Horn 440, przerobiłeś starą poczciwą Romanę 430, zdjąłeś z tego formę i próbujesz to sprzedawać, jako własną konstrukcję a na dodatek zżynasz speca i do łódek wędkarskich chcesz dodawać tony balastu żeby były stabilne.
Łódki z epoki żaglowców były robione z drewna i tak ciężkie, że bez balastu były stabilne.
typowa jednostka wypornościowo ślizgowa do wykorzystywana w latach 80 przez polski WOPR
oznacza się dobra dzielnmposcia na fali łatwo wchodzi w ślizg do pływania w celach wędkarskich wystarczy swobodnie silnik od 4 do 10km dla pływania w ślizgu obsługiwany w latach 80 przez WOPR silnik wicher o mocy 25 km waga około 200kg budowa wielo płaszczowa czyli dno + wkład powinna być wyposażona w wypełnienie pianką wypornościową
występowała tez z tak zwanym podwójnym dnem czyli na ryfie powinna posiadać korek spustowy do pozbycia się wody nagromadzonej w podwójnym dnie stabilna jednostka :) dobry wybór do wędkowania na wodach osłonieta jednostka produkowana w latach 79/82 dobry laminat odpowiedniej grubości nie jak dzisiejsze jednostki wiec lata maja znaczenie niemniej solidność wykonania oraz użycie materiału prezentowana praz Pana jednostkę stawiają na wyższej półce niż nowe obecnie produkowane . :) to tyle co mogę powiedzieć o Pańskiej łodzi pozdrawiam Dariusz ze Słupska.