Chrząstawa Wielka - forum ryby wędkarstwo łowisko wedkuje.pl

wedkuje

» » » » ➠ Subskrybuj✔ Subskrybujesz✕ Anuluj subskrybcję

Witam. Mam pytanko w sprawie łowiska Chrząstawa Wielka. Wiem że jest to piaskownia, i płaci się tam za wędki. Proszę o więcej informacji jak dojechac,na co łowić jaka ryba . No i czy można łowic w nocy,i jakieś dodatkowe opłaty.Czy łowisko jest czynne cały rok.Gdzie robi sie opłaty,pozdrawiam wszystkich po kiju...

 


zgłoś naruszenie
#85614
wysłano: 2010/03/25 09:53

Placimy 5 zeta od wędki.jest płoć karp,okoń;szczupak,są 2 wyrobiska obok siebienie wiem czy jest czynneteraz .Zlodu brały duże płocie w dużych ilościach i trafiał sie ładny okoń

co do dojazdu .w Chrząstawie jest po prawej stronie drogowskaz na żwirownie a do samej Chrząstawy trafisz z mapą

 




zgłoś naruszenie
#211667
wysłano: 2011/02/02 20:28

Naa tej piaskowni jestem częstym gościem ;p jest tam bardzo duzo gatunków rybek ; karp,sum,wegorz,karas.krasnopiora,ploc,szczupk,sandacz i mnostwo okonia .Bardzo dobre lowisko na niedzielna zasiadke . Teraz jest troszke gorzej bo kiedys mozna bylo na nocki zostawac a teraz nie wolno z powodu wandali. Mój najwiekszy karpik z chrzastawy to 8 kilo ;D ,ale spokojnie sa wieksze ;)




zgłoś naruszenie
#211897
wysłano: 2011/02/03 10:12
Powiem że są tam trzy stawy a nie dwa, fakt w nocy zakaz, jest tam ładny karp jest też jedno ale rybka jest tam karmiona przez co łowisko jest dość chimeryczne i trudne , opłaty dokonujesz na miejscu w baraku a raczej biurze prawie na końcu stawu 5 zeta za kija i karty nie musisz mieć. SAm osobiście jakiegoś kolosa nie złapałem ale miałem tam ok 2 metrowego suma na żywca niestety wygrał tą walkę. W Chrząstawie skręcasz w prawo za kościołem będzie też tam znak po prawej. teraz chyba też jest otwarte bo na lód chodzili



zgłoś naruszenie
#211944
wysłano: 2011/02/03 11:50


tak jak gruby napisał -są 3 stawy - wszystkie kompletnie różne - każdy trzeba poznać

Ja często tam biegam ze spinningiem, wiosna zawsze bardzo dobra - sporo okonia, bardzo dużo szczupaka - od glutów w zwyż, czasem sandał...

Jesień dużo słabsza, rybę tam trzeba dobrze poznać, w tym okresie żywiec jest najlepszą metodą... not for me...

a co do opłaty to facet albo babka chodzą i zbierają kasę , więc nei trzeba jechać do baraku

pozdrawiam




zgłoś naruszenie
#272418
wysłano: 2011/04/28 05:27
Jeździ już ktoś z Was tam na rybki? Jakie rezultaty?


Pozdrawiam
FROSCH



zgłoś naruszenie

Reklama

 

strona główna forum


Google